עובדי מרכז שירות הלקוחות "יובלים בשומרון" עברו הכשרה מיוחדת, המתמחה בנושא חשבונות מים וביוב בתחום המוניציפאלי ומחויבים לרמת השירות לה הם מצפים בבואם לקבל שירות כצרכנים.

 

אנו מבינים שמתן השירות הוא מהות תפקידנו בתאגיד ועל-פיו אנו מוערכים על כן אנו:

 

  • אנו מתחייבים כי עובדינו יעניקו לכל לקוח יחס אישי ואדיב המלווה בחיוך, נימוס וכבוד.
  • אנו מתחייבים לאכפתיות, הקשבה והבנה של לקוחותינו, תוך נכונות אמתית לסייע.
  • אנו מתחייבים לנהוג ביושרה ובשקיפות מול לקוחותינו
  • אנו מתחייבים להעניק שירות מקצועי בו נספק תשובות מלאות וברורות.
  • אנו מתחייבים לפעול ככל יכולתנו לקיצור משך זמן ההמתנה באולם קבלת הקהל.
  • אנו מתחייבים כי כל פניה של לקוחותינו תתועד על מנת להבטיח טיפול, בקרה, מעקב וסגירת מעגל טיפול.
  • אנו מתחייבים לפעול לשיפור השירות באופן תמידי למען תושבי הערים אריאל וקרני שומרון.

שרות לקוחות | אמנת השרות

יובלים בשומרון
צור קשר

תשלומים

טפסים